måndag 28 juni 2010

Midsommar = mitt i sommarn

Nu har vi kommit mitt i sommaren! Känns både som jag hunnit med en del och ändå inte. Ska försöka att inte ha ångest sen i september (eller för den delen inte heller före det) för att jag gjort för lite skoj i sommar. Tycker jag haft kul och jag njuter. Trivs på båda jobben, här hemma, med träningen, kompisarna och Andreas.

I helgen var jag och min bättre hälft först på en villa i Köklot i goda vänners lag och på lördag eftermiddag förflyttade vi oss till Andra sjön och Björkholmen för att fira med en del av hans släkt plus Den gravida kvartetten. Riktigt skönt har vi haft det ätit, skrattat och sovit gott. Det är så det ska va! "Riktiga" vinterklåddin for naturligtvis också i det varma vädret och vattnet, på S villa simmade jag två gånger utan bastu, och länge!
A byggde ett så fint hur åt oss i Köklot, med terass och allt... :P

Fotis VM
hinner jag också hänga med och kolla på. Har ingen superfavorit - det finns så många bra lag! Men Spanien såg nog het ut när jag kolla deras match...


Hej så länge!

c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar