måndag 30 augusti 2010

Ny start; ny blog

Nu är det dags för uppdatering på min blog.
Jag bytte namn på bloggen av två orsaker:
1) "Sonata&jag" berodde på att det under hösten mest bara var hon och jag, nuförtiden är vi flera.
2) Jag tänkte börja inrikta mig lite mera på världen&miljö (inspirerad av sara som har mycket träning&kost och camilla med skönhet&hälsa :)).
I framtiden ska jag också försöka uppdatera lite mera frekvent (jag vet: borde inte ge löften jag knappast håller, men jag kan ju försöka) och vara flitigare med foton.
Låter bra, va? ;)
När jag så småning om har lyckats skapa en trevligare blog tänker jag också försöka fånga lite fler läsare, får se hur de går...
Men nu iväg på lunch!
c

2 kommentarer:

  1. Jätte bra Chotta! Här har du en stamläsare;) Roligt att du bloggar igen! kram

    SvaraRadera
  2. Du har int sagt att du börja med en ny blogg! Hitta hit nu ja först då Jenny skrev på fb.. Men nu har du en till stamläsare :)

    SvaraRadera