måndag 8 mars 2010

Flitig start på veckan.


Borde inte ha sagt det där, för det ändrar väl nudå i samma stund...
Men idag vaknade jag otroligt utvilad och traskade iväg till Biocity ren halv tio. Har sedan suttit där och läst ekologi nästan fram tills nu, åt lunch med några klasskompisar jag hittade där.

Känns bra. Ska försöka fortsätta veckan i samma takt. Strök min anmälning för sitzen imrogon, känner att jag inte har tid. Har tenter varje vecka den kommande månaden, plus att min klänning till jubileumsårsfesten ska sys.

Snart bär det av till Esikko för jobb. Inte helt dumt det heller, med tanke på de väl behövda pengarna.

Denna underbara plats är min morot den här kommande månaden... snart, snart :)

c

1 kommentar:

  1. duktig chotta :) ååh, jag å vill kom me ti åre!!

    SvaraRadera