tisdag 11 maj 2010

Hemma

Hejhej

Nu är jag alltså hemma från Åbo, för hela sommaren. Ska som sagt jobba som simlärare och på Strampen i sommar, och idag är mitt först pass för i år på sommarrestaurangen! Ska bli kul! :)

Igår var en LEDIG dag - fatta?!?!
Jag
- skötte om söt-Sonata
- beställde ett nytt skattekort
- anmälde tillfällig flytt till posten
- gosa med Fleckis
- städade köket
- var på en stavgångspromenad och två hundpromenader
- pysslade lite i trädgården
- drack kaffe i solen med en bok
- packade opp alla mina väskor (!)
- lagade mat
- tränade intervaller + magisar
- tvättade och balsamera alla Killes koppel
- kollade hockey

-> verkligen skön dag hemhemma! :)

Idag har jag hunnit göra sluttestet i miljövård, kursutvärdering och börjat på med MinPlan. Kändes tungt att stiga opp när det var så tråkigt väder jämfört med igår, men nu ser det ju ut att klarna upp. Ska ut och gå med hunden och göra lite småsaker innan jag åker in till stan.... Börjar bli lite nervös! :)

c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar