tisdag 4 maj 2010

Sista gången

Igår kväll var det sista gången i jobb med sim- och lekklubb - i alla fall för i vår. Ganska skönt måste jag säga! De flesta barn kommer jag nog att sakna, medans det blir skönt med uppehåll från andra... Fick en hel del presenter och kort; tycker det är fint med den sortens gester. Själv bjöd jag på kex och saft och så hade jag hämtat diplom från Folkhälsan som jag satt och skrev halva eftermiddagen...


Ca en och en halv månads uppehåll från simlärarjobbet nu då innan jag börjar i Solf och Sundom - skönt! Väldigt bra för örona också, som har varit sjuka i ett helt år eftersom de inte haft något uppehåll från vatten och simning. Vad ska jag ta mig till om kvällarna nu då när jag inte har någon bestämd aktivitet?!?! Första gången i hela mitt liv!!

c


ps. I det ena paketet fanns det en muminhandduk (finlayson) och i det andra en muminmugg! Lite bra va? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar