onsdag 9 december 2009

Hejsan!

Idag sitter jag återigen och myser. Hade kemitent i morse och det gick förvånansvärt bra med tanke på hur väldigt väldigt lite jag hade läst! Svårt att säga om man är godkänd eller inte dock, bättre vänta sig ett dåligt resultat. Hur som helst är det skönt att ha det över!

U2 spelas för fullt...
De är så otroligt bra!
Deras hittar har alla hört, men jag undrar om alla riktit hörthört, om ni förstår vad jag menar. Sen har de många fler låtar än de uppenbara som det lönar sig att lyssna på!

Skulle vara helt underbart att få se U2 när de kommer till H:fors i sommar. Synd bara att det är så dyrt!

Skulle vilja ha It's a beautiful day tatuerat på insidan av underarmen. Har funderat på det nu i ungefär fyra år, men naturligtvis ville inte mamma o pappa att jag skulle tatueramig när jag var minderårig, och A tycker inte heller det är något som skulle gör mig något vackrare eller mer speciell än vadjag redan är! *smör* :)

Tror jag ska slå slag i saken... Det är bara så svårt att få en tid bokad hos någon bra tatuerare, de har ett års kö både i Vasa och Åbo.


Gosa just me Sonata, klippte klorna på henne och städade buren. Hon är så otroligt söt! Nu då hon har fått vinterpäls träder karaktärerna av hennes lejonman fram ännu tydligare och jag bara smälter när jag ser henne... Tur det att hon är söt, så mycket ofog hon ställer till med! I höst har hon krafsat sönder två fåtöljer jag har på balkongen, krafsat sönder två mattor, ätit upp en hel ljungplanta (lila), men lämnat den rosa kvar!

Och då tycker jag hon har det så bra där, hon har en sandlåda att gräva i (men fåtöljer är tydligen mera inne). Och det lilla balkongbordet jag har framför fönstret är hennes favoritplats, hon brukar sitta där och mysa så ser hon både in och ut. Om jag inte har in henne i lägenheten förstås, men då är det så svårt att koncentrera sig på studierna, då hon är så rackarns söt!

Tog några foton på henne idag också, jag ska se senare ikväll om jag får in dem på den här datorn.

Back to the studies...
c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar