måndag 14 december 2009

Winterwonderland

Inatt när jag skulle sova kom jag på att det säkert är ganska kallt ute. Måste kolla mätaren (-12 grader) innan jag klädde på mig igen och släpade in sonata + bur i lägenheten. Skulle inte fått sova av oro för att hon skulle ha för kallt annars!

Sova fick jag ändå inte pga alla plogbilar som körde hela natten. Från halv sju på morgonen kom dessutom alla lastbilar till SIWA (som finns i samma hus) med förnödenheter. Summa sumarum en väldigt dålig natt med resultat att jag varit oerhört trött idag och tentläsandet har inte gått så bra. Nåja, två kapitel kom jag nu igenom men...

Var ute på långpromenad mitt på dan och tog en massa foton, solen sken så vackert på snön. Ska på riktigt börja ladda upp foton här snart. *lat* Men absolut väret att få en dålig natt för sånt här vackert väder! :)
Sen hade jag sista simklubben för i år. Fick en massa kort o presenter, så sött! :)

Nu blir det en tidig natt för mig, sov gott alla!
c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar