onsdag 24 februari 2010

Back in da Turku

Yes, så är det. Känns både bra och dåligt. Här är jag min egen herre och får göra det jag vill i min egen takt osv.

Men det var nog roligt att vara hemma och ha sällskap av familjen. Och att varje gång man var utomhus förvånades av lugnet på landet.

Andreas lämnade hemma och jobba den här veckan eftersom han ännu inte hittat jobb här. Men Sonata höll mig sällskap under den nästan sex timmar långa bussresan. ("Vågade" int e ta tåget pga alla förseningar.)

Dessvärre är jag nu förkyld och det känns som att hela huvudet är igenstockat och tungt. Så jäkla tråkigt!! Det är så mycket jag skulle vilja göra och borde göra som jag inte orkar med pga förkylningen!!
T.ex.:
- gymma
- plugga
- städa m.m.

Vill ha all energi i världen NU! Ska muntra upp mig med lite musik innan styrelsemötet och efterföljande vårmötet kl.18.

Lyssna. Eventuellt och högst troligtvis bästa låten i historien.
c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar