måndag 22 februari 2010

Monday morning

Oj huhu! Gick och sov kl.22 igår, vaknade sju för att se hockey, gick sova tibax eftersom de int va någo att se. Steg opp till tredje perioden igen... Ja, alla vet vi ju hu de sluta. Men int hänger jag läpp för de, tror finnarna spelade taktiskt bra, utan att trötta ut sig går de nu vidare direkt. Haha, långsökt ja vet, eftersom de ska vara i sån form att de orkar med ett tufft turneringsprogram. Men ändå; Finland tar no fram sitt A-game i nästa match när det verkligen gäller.

Jag kommer i alla fall alltid att tro på dessa lejon.

Skrivningen är inte på topp nu som
ni märker, är otroligt trött (hur är de möjligt?!) mera kaffe bara!

Igår kväll kom en underbart söt liten gosse till världen, grattis Pia Linnanmäki och Dennis Nylund! Eftersom A blir farbror ser jag fram emot att nu som då få leka barnvakt, tar några år ännu innan man har några egna att sköta om...
Idag ska jag plugga, vad vet jag inte riktigt ännu. Det är sportlovsvecka i Åbo så ingen simning ikväll, istället tänker jag besöka mormor och morfar på Herrbacken och mina fina vänner Simone och Jenny, detta blir troligen på Vasaesplanaden..?

Ha en bra dag!

c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar