lördag 4 september 2010

Goddag!

Jag har nu ätit frukost och läst mattidningar i över en timme. Skön start på lördagen! Som sagt älskar jag ju mat i alla former; att läsa om, laga, lukta, se på och äta. I höst ska jag och tre kära brudar ha "halv åtta hos mig", vi drog lott igår och jag blev först i tur att ordna! Därav denna mat-inspirations-stund.

Är som sagt hemma ensam idag, men har ganska mycket på agendan så dan kommer nog att gå alltför snabbt ändå. Jag ska:
- förbereda mig för växtartkännedomen som jag ska tenta inom kort
- tvätta kläder

- städa
- laga nån sorters mat. Problemet är bara att jag har så många alternativ, att jag inte kan välja.
- träna (?)

- fara på inflyttningsfest med en bunt söta tjejer

Vad gör ni i helgen?

Kram,
c


PS. Om det är nån som undrar vart mina utlovade foton har lämnat, kan jag förklara det med attslarvmajjan jag inte riktit har på koll var kamerasladden är... D
S.

I brist på annat bjuder jag på en knasbild från Kos.

4 kommentarer:

  1. Haha :D bilden rockar ju! Men tack för att du beskärde den. <3

    SvaraRadera
  2. EN Kamerasladd finns här hemma, däremot inte ackuladdaren! Vi borde ha två av allt!!!

    SvaraRadera
  3. ska ni böri ha halv 8 hos mig!!!?? va ooorättviist! ere du,fia,lina å sanna? :D jag å vill kom å en bjudning ;)

    SvaraRadera
  4. haha fia, i saw what you ment ;)

    jeps simpan, halv åtta hos mig i åbo hela hösten :P

    SvaraRadera