fredag 10 september 2010

Where the sun always shines

Jag är nu hemhemma, kom igår 18.30-tiden. Skönt! Otroligt trevligt att träffa familjen, bara att sitta i köket och dricka kaffe... :) Kvällen spenderade jag sen hos Jonathans m. TV-underhållning, smörgås och te. (Och nej Sara, följer nog int din diet nu medan ja e hemma ;) .)

Mamma, pappa, barn, student -08

Idag hade jag nog klockan på ringning för att gå ut och gå, men så hörde jag av ljudet från vägen att döma att det hade regnat, så jag sov lite till. Sen hade jag en lugn o skön frukost med Vasabladet och färdigkokt kaffe - LYX!

Hoppade i bilen och for till Nina som flyttat till stan. Glad över att hitta parkeringsplats genast hoppade jag snabbt ur bilen. Sen skulle vi o luncha till Academill och då har man en stor ful vit lapp på rutan. Japp, min första parkeringsböter. Hade totalt glömt att det var en automat där!! SUCK.

Vid Akademill sen träffade jag flera gamla vänner, innan jag for till simhallen för att träna styrka ½h och simma 2km. Detta överkompenserades sedan med smarriga plättar hos Simone, där jag också fick träffa Älva och Jenny.


Nu ska jag fixa mig och fara på jobb, 50-tals kväll tonight! :P

Så de va min underbara dag in Ostrobotnia det.

c

1 kommentar: