måndag 6 september 2010

Självkänsla nu!

Det blev nog en ganska flitig måndag ändå, maten blev gjord och svetten bara rann på zumban (som btw var ADVANCED class, jag som varit EN gång förr! :P). Nu taggar jag ner med 30 second to mars och en smoothie. Bakningen lämnar jag till imorgon eftersom jag kom på att min kommunikation börjar först kl.15. Godare med dagsfärskt! ;)

Nu ska jag strax krypa till kojs med boken Självkänsla nu av Mia Törnblom. Har bara kommit kanske 30 sidor in i boken men den verkar helt vettig, i alla fall är den lättläst och absolut inte tråkig! Tror den är bra för att bygga opp självkänslan lite :)

Men först ska jag posta dagens...

Nattinatt!
c

PS. Andreas är fortfarande sjuk. Var tydligen ganska förargad på honom senaste natt när han hade en extra lång hostattack, och snäste "varför lyssnar du aldrig på mig?", och syftade på alla mina tips om hur man lättast slipper undan när man är sjuk... DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar