torsdag 9 september 2010

Mardrömmar

Inatt har jag nog haft såna jobbiga drömmar, och den sista så hemsk att jag gladeligen steg opp när klockan ringde. Uschdå! En gång inatt vaknade jag genomdränkt i svett, mins inte vad jag drömt då. Sen drömde jag att den invalidiserade mannen jag bodde hos i England kunde gå, och han påstod han kunnat gör det sen 2004 (och jag var där 2008). Och sista drömmen jag minns var ett gäng som jagade mig och en annan, och de skulle våldta oss. Det som var värst var att jag kände dem från förut, och en av dem har jag gått i gymnasiet tilsammans med... Uschadå :s

Verkliogen jobbig start på dan, då man går och funderar på sånt.

Men så drömde jag också om gymmet; att det gymmet jag tänkte börja på nu var totalt gross och dåligt, så jag bestämde mig för ÅA-motion istället. Tecken? I don't know. Vi får väl se vad det blir till...

c

1 kommentar:

  1. Nej, nej! Inget tecken, kom till gym 2000! :) Obehagligt med såde myki mardrömmar :/ Hoppas du får trevligare drömmar i fortsättningen!

    SvaraRadera