torsdag 7 oktober 2010

Fel sida

Vaknade med världens hemskaste känsla i kroppen... Hade drömt så hemska mardrömmar hela morgonen så jag kan inte ens berätta... Och när jag drömmer mardrömmar handlar det inte om några monster eller spöken, nej, det är någon/flera i familjen som dör, såna som ren dött, bråk osv... Usch!

Då är det tur att man har någon att krama när man stiger upp...

När vi just kommit tillbaks till Åbo gick jag stolt runt och sa att "jag sover så bra; somnar genast varje kväll, sover som en stock varje natt, och vaknar utvilad varje morgon". Tji fick jag. Okej, nog somnar jag lätt ännu, och vaknar utvilad (oftast). Men jag vrider och vänder mig och hittar ingen bekväm ställning (i min tempur!!).

Ska se om det går över eller så får jag börja droga mig lite innan sängdags... hehe...
c
Scene of crime

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar