söndag 24 oktober 2010

Pilates som avslutning


Pilates fick avsluta både denna vecka som helhet samt veckans träning. Jag älskar verkligen pilates. Den som ser på kanske inte tycker det är mycket för världen, men åh så det tar på de inre magmusklerna! Dessutom får man ett sånt lugn att man alltid lämnar pilatestimmarna med ett fånigt leende på läpparna. Veckans träningssaldo som följer: 2xBodyPump, 1xspinning och 1xpilates. Inte så oerhört tokigt med tanke på allt som varit på gång.

Nu är jag jättesugen på naturell yoghurt m banan o blåbär, men vi har inga bananer eftersom jag slutat köpa dem sedan jag fick veta att de hör till de största miljöbovarna i fruktdisken. Attans.

c

4 kommentarer:

  1. Oj jag sku också vila testa pilates! Måst nog fara på ett pass nån dag.

    SvaraRadera
  2. joo, jag å ha sluta köp bananer.

    SvaraRadera
  3. Jenny du ska nog far!! E ju int alla som gillar e, men då vet du iaf. :)

    SvaraRadera
  4. Oj va roligt att du också fastnat i "pilatesträsket". De e så otroligt härligt både för kropp och själ!:)

    SvaraRadera