onsdag 20 oktober 2010

Stressig latis

Ojoj. Jag är jättestressad för mina kommande tenter, spanska imrn och speciellt biokemi iövermorgon. Men samtidigt är jag dendär människan som tycker hon förtjänar en paus, lite väl ofta... Igår steg jag uipp i tid och började läsa, det gick helt bra... Tills jag gång på gång höll på att somna. Då gick jag och vilade igen, en stund.

Sen hann jag bara läsa en stund till innan mage sade till at det var dags för lunch, och ett Gilmore Girls avsnitt. Och efter det hann jag nu bara sisådär lite mera. innan det var dags för sista föreläsningen i kommunikation. Skönt, hade
varit riktigt nervös innan eftersom någon annan skulle läsa och kommentera ens begreppsutredning.

Men det gick riktigt bra! :)
Hemma igen blev det snabbmiddag tillsammans med ett till avsnitt av Gilmore Girls, sedan spinning och bastu och sen blev det inte mycket vettigt gjort.

Alltså går jag och oroar mig och funderar, men samtidigt gör jag inte något. För att det känns så hopplöst, med biokemin alltså. Nå, om jag är igenom så har jag studiepoängen iaf.
Ungefär lika lat som denhär katten är jag.

NU ska jag börja dagens läsning och INTE sitta här.
c


ps. Bra liv vi har. låter det som, när jag äter ensam med TVn. Men jag kan förklara: A hade just ätit morgonmål när jag skulle ha lunch, och han var ännu i skolan när jag skulle äta middag.ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar