torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

Vilka roliga rubriker jag lyckas komma på nuförtiden?!?! Men det är ju trots allt torsdag. Och idag tänkte jag vara effektiv. Spanska läxa NU, sen spanska lektion, luncha o sen tänkte jag faktiskt sätta mig i bibban (Arken?) och göra arbeten. Traska iväg till gymmet och pumpen innan jag kommer hem. Konstigt att vara borta en hel dag? Brukar ju oftast bara bli halva dar/några timmar och sen iväg igen.

Ikväll SKA vi måla färdigt, för mami o papi kommer på besök i helgen. Nästa helg kasnke de blir mera finbesök, vi får se...

c

ps. ursäkta mina tråkiga inlägg?!?! Allt skolarbete suger ut all min hjärnkapacitet så jag är helt enkelt inte kapabel till att komma på något roligare.
Jo, förresten, notis: drömde inatt att jag, klumpig som jag är, föll ur en segelbåt och landade på nacken som sa krax, medans jag applåderade Miro och Bono som trubaderade ihop på en holme i Vasa skärgård. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar