söndag 14 november 2010

Fin utveckling


Dagen blev riktigt bra till slut, trots huvudvärken. Efter abipresentationen + "mässan" gick jag och A in till stan på kaffe och lite (fönster)shopping. Upptäckte ett rikigt bra café, där jag fick godaste latten nånsin. (Och alltså nej, jag klarade inte koffeindelen heller. Och värktablett intogs ca halv h efter föregående inlägg -> nya tag imorgon.)

Kursiv
Blev så sugen på riktig shopping så jag funderade gå tillbaka imrogon kanske och faktiskt köpa något. Fick i alla fall köpt gummitassar till mina stavar så jag kan ´gå ordentligt´ igen, och Andreas hittade flera fina skjortor från ZARA. På vägen hem hade huvudvärken gett med sig till största del och vi slank in till Blanko för lite middag. Kvällen har spenderats på Slottsgatan med glögg och trevliga tjejer. :)

Nu blir det natten här, tror jag. Natti!
c

2 kommentarer: