onsdag 24 november 2010

Vilse med Kings of Leon

En timmes kvalitetstid med Kings of Leon sitter aldrig fel, inte ens i detta väder som kanske kan klassas som snöstorm.

Diskuterade min träning igår med Sara. Vi kom fram till att jag behöver träna min grundkondition mera och detta ska jag göra med minst 40 minuters långa lugna (puls 140-150) länkar. Idag steg nog pulsen för högt; jag skyller på snön och blåsten och inte min dåliga kondition. Orkade gjorde jag bra, men efter ett tag var jag rädd att jag var vilse så jag måste vända hemåt. Annars har jag super lokalsinne men man kan ju inte precis se framåt så mycket när snön sticker i ögonen > stirrar i marken > springer vilse, haha. Hann t.o.m. börja ångra att jag varken tagit med telefon eller sagt åt A vart jag for, ifall det skulle gå riktigt dåligt.. XD


Benvärmare håller en varm i de ruskigaste av väder! :)

Nu dusch och en riktigt ordentlig töjning för en gångs skull!!
c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar