lördag 13 november 2010

Fri

Svängde aldrig ens in till gymmet, det bara bultade i huvudet. Tänkte gå på en promenad då istället, men klarade inte ens av en vanlig runda. Ville stundvis bara lägga mig ner och dö av smärtan i skallen. Nu är jag hemma igen och tänkte lägga mig på spikmattan en stund och se om det hjälper.

Hade tänkt att jag skulle vara nikotin-, koffein- och painkillerfri nu i helgen, bara för att jag den senaste veckan hält i mig så mycket kaffe och håvat in värktabletter (nåne, int riktit).

Den första klarar jag nog galant eftersom jag annars också e fri från det giftet. Det sista skulle jag nog också annars klara bra, eftersom jag inte är en vän av piller, men i det här läget vet jag inte. Ska åtminstone klara mig utan koffein (tror jag)!

c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar