måndag 22 november 2010

Tystnaden och Dagens Dilemma

Orsaken till tystnaden är att jag helt enkelt inte haft något att berätta. Har ett ganska tråkigt liv just nu. Och samtidigt har jag varken ork eller lust att göra det mera intressant. Jag tod en massa foton förra veckan på en massa go hemlagad mat vi åt, men orkade aldrig ladda opp dem. Och varför skulle jag, vem bryr sig.

Veckans question är hur göra med gymkortet i december - januari. Är i Åbo endast en och en halv vecka i december och borta en och en halv vecka i januari också = över en månad gymkort till spillo = not good for my wallet. Men ja sku int orka börja kina me dom på gymmet för att få det på 'paus'. Dilemma, oh yes.


c

3 kommentarer:

  1. Men Chotta vad negativ du låter! "Och varför skulle jag, vem bryr sig."
    Folk läser din blogg för att de bryr sig. De, och jag tycker om att ta del av din vardag och dina tankar.
    Förstår du väl. :)

    SvaraRadera
  2. mm joo, va en liten down där... nu tibax me vanliga positiva chotta! :)

    SvaraRadera
  3. jag bryr mig! :D jag vill se bilderna av din gudomliga maat :D

    SvaraRadera