onsdag 17 november 2010

If I may wish

1. MacBook (Pro)

2. Resten av Alperna-resan betald.


3. Systemkamera

4. Onepiece

5. Läderhandskar



6. Snowboardtillbehör

7. Träningskläder 8. En bra bok

9. Behandling av något slag

Egentligen behöver jag ju inte något. Men familj och vänner brukar ändå ha en tendens att vilja lägga ut pengar på en i juletider. Det här är nu bara en dum önskelista ifall tomten läser min blogg, och jag är väl medveten om att den befinner sig långt uppe blandmolnen (speciellt de första önskningarna). Men ärligt talat blir jag väldigt nöjd med en bra bok, för vad är nu julen utan ett endaste paket innehållandes en bok.

c

4 kommentarer:

  1. Ska ni ti alperna? Va fusk! :)

    SvaraRadera
  2. Jeps! första vekon i januari!! :D

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen, jätte bra inlägg på pälsdiskussionen du hade. Ville bara skriva och säga det (och orkar inte logga in med mitt google-konto nu, men det är jag sarah :)
    Jag fattar bara inte att vissa ska bli så aggressiva, huh :D Ha en fin dag, kramis!

    SvaraRadera
  4. hejhej! jo, de blir lätt en hetsig diskussion... men så är det kanske om ganska många ämnen.. tack ska du ha och desamma! :)

    SvaraRadera